28 Aralık 2007 Cuma

Sanatçılık selülitle ölçülmez

Derya Baykal, Hülya Avşar’ın selülitli fotoğraflarıyla tekrar gündeme gelen selülit polemiğine son noktayı koydu; ‘Sanatçılık selülitle değerlendirilmez. Önemli olan sanatçının içinin dolu olmasıdır.’

GÖBEĞİM DE VAR SELÜLİTİM DE

TiyaTro sanatçısı Derya Baykal Hülya Avşar, Gülben Ergen, Seda Sayan’ın mayolu fotoğraflarının çekilmesiyle tekrar alevlenen ünlülerin selülit polemiğini değerlendirdi. ‘Benim göbeğim de var, selülitim de var’ diyen Baykal, ‘Sanatçılık kiloyla, selülitle değerlendirilmez, önemli olan sanatçının içinin dolu olmasıdır’ sözleriyle selülit kavgası eden ünlüleri eleştirdi.
Ünlü tiyatrocu, sanatçıların mayoyla görüntülenmesi furyası hakkında da, ‘Ben mayolu görüntülenmek istemiyorum, o yüzden de önlemimi aldım’ dedi. Baykal önlemini, ‘Üzerinde elbisesi olan bir mayo aldım. Denize elbiseyle gireceğim. Gazeteciler olmadığı zaman elbiseyi çıkarıp mayo ile güneşleneceğim. Ben bu elbiseye ‘anti basın mayo’su adını verdim’ sözleriyle açıkladı

Hiç yorum yok: